Skip to main content
  • GooglePay

    GooglePay

    Pobierz aplikację Google Pay


    Czym jest Google Pay?

    Google Pay łączy wszystkie możliwości płacenia przez Google. Jeśli chociaż raz wpiszesz dane karty, możesz:

    • Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych (zobacz obsługiwane kraje i urządzenia).
    • Kupować produkty w aplikacjach i na stronach internetowych (zobacz obsługiwane kraje).
    • Kupować usługi i produkty Google.
    • Przesyłać pieniądze rodzinie i znajomym (tylko w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii).

    Jeśli płacisz za pomocą Google Pay w swoich ulubionych sklepach, możesz też korzystać z kart podarunkowych, kart lojalnościowych, biletów i kuponów.


    Co jeśli zgubiłem telefon lub ktoś mi go ukradł?

    Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie.

    Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay.

    Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany.


    Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne?

    Tak, dane Twojej karty są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie.


    Kiedy dane mojej karty zostaną powiązane z kontem Google?

    Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy:

    • kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play),
    • dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome.

    Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com

    Centrala Banku

    ul. Rynek 4
    05-120 Legionowo
    tel: 22-774-27-94, 22-774-15-94
    fax: 22-774-14-94
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek - piątek 8:00 – 18:00

    Filia w Serocku

    ul. 11 Listopada 8 lok.4
    05-140 Serock
    tel. 22-782-67-04
    fax: 22-782-85-10

    Bank czynny:
    poniedziałek 8:00 – 18:00
    wtorek - czwartek 8:00 – 16:00
    piątek 8:00 – 14:00

    Oddział w Nieporęcie

    ul. Plac Wolności 2A
    05-126 Nieporęt
    tel. 22-772-51-19
    tel./fax: 22-774-82-89

    Bank czynny:
    poniedziałek - piątek 8:00 – 16:00

    Filia w Jabłonnie

    ul. Modlińska 152
    05-110 Jabłonna
    tel./fax: 22-782-48-92

    Bank czynny:
    poniedziałek 8:00 – 18:00
    wtorek - czwartek 8:00 – 16:00
    piątek 8:00 – 14:00

    Inspektor Ochrony Danych

    Monika Kamińska

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj