Przejdź do głównej treści

Polityka prywatności aplikacji mobilnej (BS Legionowo Mobile)

1. Aplikacja mobilna BS Legionowo Mobile została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Legionowie (Bank) przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacje umożliwiają dostęp do usług Banku Spółdzielczego w Legionowie z urządzenia mobilnego. Przed zainstalowaniem i uruchomieniem Aplikacji należy upewnić się, że bank obsługujący rachunek Klienta świadczy usługi za jej pośrednictwem.

2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.

3. Bank Spółdzielczy w Legionowie nie przechowuje żadnych danych związanych z Aplikacją i usługami świadczonymi przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym żadnych danych osób, które pobierają Aplikację na swoje urządzenie mobilne.

4. NOVUM nie przechowuje żadnych danych związanych z Aplikacją i usługą świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym żadnych danych osób, które pobierają Aplikację na swoje urządzenie mobilne.

5. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:

  • komunikują się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
  • uzyskują dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
    - pamięci,
    - komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
    - informacji o lokalizacji,
    - aparatu fotograficznego,
    - danych kontaktów.

6. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.

7. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.

8. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub usunąć ją z urządzenia mobilnego.

9. Bank Spółdzielczy w Legionowie zastrzega sobie prawo zmiany Polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki prywatności na stronie https://www.bslegionowo.pl/.