Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Wybierasz się w podróż zagraniczną? Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową. W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portfeli, takich jak: Google Pay…
  • Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 06.04.2024 od godziny 6:00:00 do godziny 23:59:59, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P). Usługa BLIK…
  • Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 23.03.2024 od godziny 8:00:00 do godziny 12:00:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P)
  • Z powodu przeprowadzanych prac serwisowych w dniach od 15.03.2024r. od godz. 19.00 do dnia 17.03.2024r. do godz. 24.00 mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do niektórych usług związanych z płatnościami elektronicznymi. Za utrudnienia przepraszamy
  • Jeżeli masz nieaktualny dowód osobisty albo właśnie otrzymałeś nowy bardzo ważnym jest aby zaktualizować swoje dane w Banku. Pamiętaj, że w kontaktach z Bankiem swoją tożsamość możesz potwierdzić jedynie aktualnym dowodem osobistym lub paszportem. Aktualizacja nr dowodu osobistego możliwa jest oczy…
  • W ostatnim czasie zidentyfikowaliśmy próby podszywania się przez oszustów pod pracowników banków. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostępu do ko…
  • Informujemy, że od soboty 2 marca od godziny 19:00 do niedzieli 3 marca do godziny 01:00 mogą występować niedostępności w procesie potwierdzania Profilu Zaufanego. Za utrudnienia przepraszamy.
  • W związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi informujemy Szanownych Klientów o przewidywanych przerwach w działaniu systemu bankowości internetowej, płatności BLIK i Express Elixir oraz bankomatów, które wystąpią w dniu 22-02-2024, w godz. 19:00-22:00. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy
  • Szanowni Państwo, Informujemy, że w dniu 19.01.2024r od godziny 21:00 do godziny 3:00 odbędą się prace serwisowe związane z usługą MojeID, oraz BLIK. W związku z tym, nie będzie można autoryzować się poprzez MojeID, oraz nie będzie można dokonywać transakcji BLIK w tym przelewów na telefon. Za utru…
  • Szanowni Państwo, Informujemy, że w dniu 05.01.2024 od godz. 21:00 do godziny 04:00 planowane są prace związane z system kartowym współpracującym z Bankiem. Nie będzie możliwości obsługi kart płatniczych w bankowości elektronicznej oraz dostępna w portalu Kartosfera opcja zastrzeżenia karty, będzie…
  • W związku ze zmianami w programie 500+, od 31 grudnia 2023 r. do 2 stycznia 2024 r. do końca dnia, wniosek o świadczenie wychowawcze będzie niedostępny w naszej bankowości elektronicznej. Jest to spowodowane pracami informatycznymi po stronie ZUS i naszego banku. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że w dniu 29 grudnia br. wszystkie placówki Banku będą czynne do godziny 12.00. Zlecenia płatnicze złożone w placówkach Banku i za pośrednictwem bankowości internetowej w dniu 29.12.2023 r. do godz. 12:00 zostaną przekazane do banku odbiorcy w dniu złożenia…
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami prowadzonymi w infrastrukturze IT CARD S.A. w dniach: 19.11.2023 w godzinach 20:00 – 21:30 oraz 20.11.2023 00:01 – 03:00 - mogą występować chwilowe przerwy w realizacji transakcji wpłat w tym BLIK, w bankomatach Banku; 20.1…
  • Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że od dnia 11.09.2023 r. placówka w Centrali w Legionowie przy ul. Rynek 4 czynna będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 – 18.00 Zarząd Banku Spółdzielczego w Legionowie
  • Od 1 stycznia 2024 r. kwota świadczenia wychowawczego zostanie podniesiona z 500 zł do 800 zł. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, który wypłaca to świadczenie, sam zmieni jego wysokość. Dlatego nie trzeba składać dodatkowego wniosku. Wypłaty świadczeń w nowej wysokości będą realizowane od stycznia 202…
  • Szanowni Państwo, Zarząd Banku Spółdzielczego w Legionowie uprzejmie informuje, że z dniem 5 września 2023r. Filia nr 1 w Legionowie, ul. Sikorskiego 11 zostaje zlikwidowana. Powyższa decyzja podyktowana jest z koniecznością optymalizacji sieci placówek Banku. W zastępstwie obsługi w likwidowanej p…
  • Klienci Banku Spółdzielczego w Legionowie mogą korzystać z przelewów natychmiastowych realizowanych w obsługiwanym przez KIR systemie Express Elixir. Usługa umożliwia błyskawiczne przelewy pomiędzy bankami, dzięki czemu środki dostępne są w ciągu kilku sekund na wskazanym rachunku. System Express E…
  • Aktualnie wysokości maksymalnych limitów transakcji realizowanych w systemie przelewów natychmiastowych ExpressELIXIR wynoszą: - limit pojedynczej transakcji: 5 000,00 zł; - limit dzienny sumy transakcji: 5 000,00 zł. Jednocześnie informujemy, że dla wszystkich Klientów korzystających z bankowości…
  • UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników banków spółdzielczych i firm informatycznych. Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie i nakłaniać Cię do: przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektr…
  • Szanowni Państwo informujemy, że w związku z pracami modernizacyjnymi w dniu 11 października br. (noc z poniedziałku na wtorek) między godziną 01:00 a 5:00 wystąpią przerwy w działaniu usług Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi. Za powstałe ewentualnie niedogodności…