Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • 70 lat działalności (1950-2020) Szanowni Państwo W dniu 4 lipca br. przypada 70 - lecie działalności Banku Spółdzielczego w Legionowie. W tym czasie Bank przeszedł długą drogę zmieniając się wraz ze zmianą realiów gospodarczych. Zawsze jednak staraliśmy się realizować naszą misję. Nie byłoby to moż…
  • KOMUNIKAT Zmienione godziny pracy placówek Banku w związku z epidemią koronawirusa COVID-19 Uprzejmie informujemy, że od dnia 6 lipca 2020 r. placówki Banku Spółdzielczego w Legionowie czynne są w następujących godzinach: Centrala w Legionowie przy ul. Rynek 4 poniedziałek-piątek: 9.00-16.45 Filia…
  • Portal obsługi kart płatniczych Kartosfera Do uzyskania dostępu do portalu niezbędne jest podanie w Banku Spółdzielczym w Legionowie aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będzie wysyłane hasło SMS do pierwszego zalogowania się. Jednocześnie informujemy, że w celu dokonywania transakcji i…
  • To sposób potwierdzania transakcji internetowych, polegający na podaniu przez Posiadacza rachunku/Użytkownika karty Hasła 3D Secure (Visa – pod nazwą Verified by Visa; MasterCard – pod nazwą MasterCard SecureCode) otrzymanego na numer telefonu komórkowego Użytkownika karty, który stanowi dodatkowe…
  • Depozyty zgromadzone w Banku Spółdzielczy w Legionowie są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny, zgodnie z Ustawą z dnia 10 czerwca 2016 roku o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji (Dz. U. 2016 r. poz. 996). Szczegółowe informac…
  • Zarząd Banku Spółdzielczego w Legionowie zawiadamia Członków Banku, że Zebrania Grup Członkowskich w 2019 roku odbędą się według następującego harmonogramu: 1. I Grupa – członkowie Banku zamieszkali, pracujący lub prowadzący działalność gospodarczą na terenie Gminy Nieporęt i Gminy Serock - zebrani…
  • ZARZĄD BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W LEGIONOWIE zawiadamia Członków Banku Spółdzielczego w Legionowie, że w dniu 26 czerwca 2019 roku o godz. 14:30 w I terminie, albo o godz.15.00 w II terminie w Oddziale Banku w Nieporęcie ul. Plac Wolności 2 A, odbędzie się ZEBRANIE PRZEDSTAWICIELI BANKU SPÓŁDZIELCZEGO…
  • Silne uwierzytelnienie Klienta (SCA) od 14 września 2019 r. Szanowni Klienci, w dniu 20 czerwca 2018 r. zaczęła obowiązywać ustawa o usługach płatniczych, która wdraża w Polsce Dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie usług płatniczych w ramach…
  • Godziny pracy Banku Spółdzielczego w Legionowie w dniach 24, 27 i 31.12.2019 r. 24.12.2019 r. – Wigilia Wszystkie placówki Banku czynne będą dla Klientów w godzinach: 8:00 - 12:00. Zlecenia płatnicze przyjęte: w placówkach Banku – do godz. 12:00, w bankowości internetowej – do godz. 12.30 będą zrea…
  • Specjalista ds. zgodności i kontroli wewnętrznej Główne zadania: monitorowanie i ocena zgodności działania banku z regulacjami wewnętrznymi, obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami ostrożnościowymi, ocena ryzyka braku zgodności na podstawie zidentyfikowanych przypadków ryzyka braku zgodności…
  • Zarząd Banku Spółdzielczego w Legionowie zawiadamia Członków Banku, że w związku z epidemią koronawirusa Zebrania Grup Członkowskich w 2020 roku nie odbędą się według wcześniej podanego harmonogramu. O ustaleniu nowych terminów zebrań poinformujemy osobnym komunikatem.
  • Prosimy o zapoznanie się z informacjami oraz rekomendacjami dotyczącymi sposobów bieżącej obsługi Klientów Banku o w związku z zagrożeniem koronawirusem
  • Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności. Jak działają oszuści? Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod inst…
  • Zmiana godzin pracy placówek Banku w związku z pandemią koronawirusa COVID-19: Uprzejmie informujemy, że od dnia 18 marca 2020 r. placówki Banku Spółdzielczego w Legionowie będą czynne w następujących godzinach: Centrala w Legionowie przy ul. Rynek 4 Godziny pracy: poniedziałek-piątek: 9.00-16.45 F…
  • Szczegóły rozwiązań dla Klientów indywidualnych W związku z obecną sytuacją, w przypadku oczekiwanych problemów finansowych, możesz skorzystać z zawieszenia płatności do 3 rat swojego kredytu lub pożyczki. Taką decyzję trzeba dobrze przemyśleć, gdyż po okresie zawieszenia Twoje raty mogą być wyższe…
  • w sprawie ograniczeń w obsłudze Klientów Szanowni Państwo, w trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy zamiany w obsłudze Klientów. Pomiędzy godz. 10.00 a 12.00 w Oddziałach naszego Banku obsługujemy tylko osoby powyżej 65. roku życia. W tym czasie nie będziemy obsługiwać pozost…
  • Szczegóły rozwiązań dla przedsiębiorców, rolników oraz wspólnot mieszkaniowych Klientom instytucjonalnym, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z epidemią koronawirusa udostępniamy rozwiązania pozwalające m.in. odroczyć ratę kredytu lub odnowić okres kredytowania. Proponujemy zawi…
  • Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa, zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały…
  • Zmiana limitu transakcji zbliżeniowych W celu ograniczenia kontaktu fizycznego Klientów podczas dokonywania płatności kartowych, organizacje płatnicze - Visa i Mastercard podjęły decyzję o wprowadzeniu od 20 marca 2020 r. zmiany wartości limitu transakcji zbliżeniowej bez uwierzytelnienia (czyli be…
  • Od 16 kwietnia 2020 r. do placówki Banku może wejść jedynie Klient stosujący się do obowiązku zakrywania ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski albo maseczki – wymóg nałożony Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 kwietnia 2020 r. (Dz.U.2020.673). IDENTYFIKACJA KLIENTÓW W przypadku…